donderdag 8 april 2010

Santana

Een kort bericht, omdat ik even een uitspraak van mezelf wil vereeuwigen:

Pop culture reference jokes may easily become pop culture reference chokes

Deze uitspraak ontsnapte mij vandaag gewoon vanzelf, zonder nadenken. Sjiek hè? Nu zit ik echter de hele tijd met de gedachte in mijn hoofd dat ik ze niet helemaal zelf uitgevonden heb. Dat ik ergens uit mijn onderbewustzijn die gedachte heb opgevist en in de visvijver die de wereld is teruggeworpen heb. Kan er iemand mij daar soms uitsluitsel over geven?

O, trouwens, meestal heeft de titel van een bijdrage aan deze weblog heel weinig te maken met de inhoud ervan. Heel weinig, maar toch wel een beetje. Deze ene keer is dat absoluut niet het geval. U moet dus geen verband zoeken, want dat is er niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten