zaterdag 30 mei 2009

De nief petatten (gekookt)

Welwel, twee bijdragen op één dag, kijk eens aan, mooimooi, drinkt nà dreft, enfin. Maar het is nodig, besef ik. Vanwege dat ge-'deze markus'. Wat was me dat allemaal hè? Rare jongen, die markus. Tja, soms komt hij even van klopklop doen op mijn hoofd en goeiedag zeggen tegen de wereld, maareuh... hij is een beetje wicked! Leeft op een meloen, jezus toch. Kijk, dat is nu iets dat ik nooit zou doen. Op een meloen wonen, nee, dankjewel. Stel je voor dat die meloen ineens verkocht wordt. Of in partjes gesneden en bekleed met een schel gerookte hesp, godbetert. Dat is echt de meest wansmakelijke combinatie ooit. Hesp op zich is oké, als ze niet gerookt is. Meloen op zich is mjammie. Gerookte hesp met meloen is kots.
Maar maakt u zich vooral niet ongerust: markus komt alleen maar af en toe hallo zeggen en bijdragen posten. Voor de rest ben ik het gewoon. De nieuwe piepers zal dus twee soorten bijdragen bevatten: die waarin ik voornamelijk onzin uitkraam, en die waarin markus voornamelijk onzin uitkraamt. Ik kan overigens niet beloven dat ik in de normale bijdragen nooit in derde persoon over mezelf zal spreken, of typen. Tja. Ook ik ben ijdel en verwaand.
Ik bedoel, kom, even tussendoor; die kerel eist dus dat ik zijn naam zonder hoofdletter schrijf! Afknallen moesten ze hem. Alhoewel, nee. Daar ga ik ook dood van. Dus laat maar.

En bij deze gaat De nieuwe piepers dus écht van start, vooropgesteld dat ik dus blijf gaan en er niet, zoals markus terecht opmerkte, na een maand mee kap. We zullen zien. Veel leesplezier!

Getekend,
Markus (die met de grote M)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten